ویدیوی آموزشی آرپژهای جولیانی (بخش دوم)

در ادامه آموزش آرپژهای جولیانی، در این ویدیو آرپژهای شماره 11 تا 20 را بررسی می‌کنیم. مائورو جولیانی، گیتاریست کلاسیک و آهنگساز ایتالیایی، این آرپژها را برای ارتقای تکنیک دست راست گیتاریست‌ها نوشته است. در هر آرپژ انگشت‌گذاری مربوط به دست راست به شکل دقیق مشخص شده و یکی از اهداف ما رعایت همین انگشت‌گذاری است. البته که می‌توان انگشت‌گذاری‌های دیگر را هم در کنار این پیشنهادها برای تمرین بیشتر به کار گرفت. هر نوازنده گیتار کلاسیک در هر سطحی می‌تواند از آرپژهای جولیانی برای رشد تکنیکی خود بهره ببرد، مهم آن است که با روش مناسب و هدف شفاف تمرین کنیم.

آرپژهای جولیانی شماره های 11 تا 20

آرپژهای جولیانی شماره های 11 تا 20

آنچه در این ویدیو می‌بینید، پیشنهاداتی برای تمرین اصولی آرپژهای جولیانی است. علاوه بر ایده‌هایی که در ویدیو. بیان می‌شود، خود شما نیز می‌توانید با استفاده از خلاقیت و تجربه خود این آرپژها را به شکل‌های مختلف تمرین کنید.

 

برای دالود مجموعه آرپژهای جولیانی اینجا کلیک کنید.

 

در ویدیو از مترونوم در بازه سرعتی 80 تا 90 استفاده شده است. شما می‌توانید با سرعت‌های کمتر آغاز کنید و به تدریج به این سرعت برسید. دقت در اجرای نت‌ها و کنترل ریتم از سرعت مهمتر است. لازم نیست از اول با مترونوم تمرین کنید. هر آرپژ را چند بار بنوازید و وقتی احساس کردید که روان شده است، سراغ مترونوم بروید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *